zaterdag 23 november 2019

zaterdag 23 november 2019
 19:30  - 20:30
 taborkerk

Marianne Sellinger heeft zang en piano gestudeerd aan het Conservatorium in Salzburg. Janneke Doreleijers en Margreet  Landweer hebben respectievelijk in Den Haag en Amsterdam aan het Conservatorium gestudeerd. De musici hebben alle drie veel ervaring met het spelen in ensembles, bij koren, orkesten en theaterproducties. Op het programma staan o.a. werken van de Russische componisten César Antonovitsj Cui en Michael Glinka. Ook trio’s van Felix Mendelssohn – Bartholdy  en Antonín Leopold Dvořák zullen gespeeld worden. Astor Piazolla en Peter Ludwig zijn beiden bekend om hun eigen interpretatie van de tango. We horen van Piazolla het prachtige Oblivion en van Ludwig Tango Reims Rouge en Tango Lisboa. Het concert begint om half 8, is gratis, collecte aan de uitgang. Na afloop is ieder van harte uitgenodigd een goed glas wijn te blijven drinken en met de musici in gesprek te gaan.  De Taborkerk staat aan de Prinsesselaan 8. Er is volop gratis parkeergelegenheid bij de kerk.