woensdag 16 oktober 2019

zijzaal Taborkerk
Prijs:
 gratis

De PKN heeft heel wat nota’s het licht doen zien, die gemeenschappelijk hadden dat de aandacht voor de Schriften marginaal was: ziet ze nu het licht?
Wij gaan twee leerhuisavonden bijbelse grondwoorden lezen, lezen léren,  en ‘en passant’ beproeven of er inderdaad een Amsterdamse wijze van lezen bestaat á la ‘de tekst mag het zeggen.’
Een bijbels alfabet, met op de achtergrond die brochure, Taalwegen en dwaalwegen (van Deurloo en Bouhuijs) en Miskotte’s Bijbels ABC.